Lång dag går mot sitt slut

Fy vad lång den här dagen har varit och inte hjälpte kaffet mig att bli piggare. Har i alla fall hunnit påskpynta och firat Natta. Hon bjöd på baconlindad kyckling med klyftpotatis och chokladtårta till efterrätt. Gosade jättemycket med hennes hundar också. Är bästa kompis med Caesar, hehe. Vi hade i alla fall en rolig kväll, men jag drog redan vid 8. De andra skulle spela bowling, men jag kände att jag var på tok för trött för det så Marcus hämtade mig och sen kollade vi på Let's Dance. Höll på att somna i soffan, men så fort man lägger sig i sängen så blir man pigg igen. Därför hamnade jag vid datorn och bloggen.

Har ni gjort något roligt på denna dag som enligt bibeln ska vara lång och tråkig? :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0