Morn Morn

God morgon alla bloggläsare. Jag har precis ätit upp min frukost som faktiskt bestod av två mackor(!) och kaffe. Ska ta och sminka mig och föna håret alldeles strax. Idag så slutar vi vid lunch och sen ska jag och Henny troligen på stan och köpa present till Natta. Riktigt skönt väder är det också. Soligt och vindstilla, men det är säkert någon minusgrad, hehe. Skulle bli runt +4 grader idag tror jag. Helt okej, bättre än -10. 
 
Har inte varit i stallet på två dagar nu, Johanna har ridit henne, men idag ska jag nog dit. Hon har dock fått sår i munnen så ska rida på hackamore idag. Tror det bara blir en skrittur, men man vet aldrig. Skulle vara rätt skönt att få galoppera på de upptinade grusvägarna, men hon blir så stark med hackamore så vet inte om jag kommer få stopp på henne, haha. Vi får se hur jag gör helt enkelt. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0