Noodles

 
Dags att börja äta ordentligt igen tror jag. Anton la sig med huvudet på min mage igår och sa "jag ligger på nått hårt" vände sig om och såg att det bara var mina revben. Mina lägsta revben kommer alltid synas lite, det har dom gjort hela tiden, men nu syns dom mer än vanligt. Har inte haft nån matlust på över en vecka nu, men nu ska jag fan i mig tvinga i mig massa mat. Ska äta kinesiska nudlar nu, sista paketet jag hade hemma. Tur att pappa köpte fem paket till till mig i Kina. Han kom hem igår kväll och har även med sig lite annat smått och gott som jag visar ikväll. Ska nog snylta på deras mat idag och plugga matte med pappa. Känner att jag ligger efter som bara den i C-kursen så nu jävlar ska jag kötta! Mår bättre än i morse också, musik och snälla människor hjälper väldigt bra. Känns bra att man har vänner som bryr sig sjukt mycket.

Äckligt smal just nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0