Nytt kök

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft en ledig stund på hela dagen fören nu. Började gå hem från skolan vid halv 5 och direkt när jag kom hem så hann jag bara äta två mackor innan jag åkte till stallet. Där upptäckte jag att hovslagaren inte satt i några broddar så kunde inte rida idag. Ska köpa nya imorgon och ta mig till ridhuset. Kom hem från stallet vid 8 och sen åkte Marcus och köpte mat på Max. Har precis ätit klart och nu ser jag på film. Fick lust att se en barnfilm så startade Ella den förtrollade haha.

De nya skåpluckorna är i alla fall jättefina och nu ser det äntligen bra ut i köket.

Slänger upp före och efterbilder i ett annat inlägg lite senare. :)



Kommentarer
Othilia Li

Så fin bild det var i designen!

Svar: tack :)
Linnea

2013-03-07 @ 22:40:18
URL: http://othiliali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0