Onsdag

Är i skolan och ska snart börja jobba med alkoholsaken igen. Orkar inte. Vi har ingen lärare idag eftersom vår hotellärare är ledig på onsdagar. Tyckte vi kunde fått studiedag idag så att jag kunde sovit lite längre. Hela klassen fick det förra veckan, men då pluggade jag och Sara till SM. Vi ska tydligen se på nån film senare också om saker alkoholservering. På tal om alkohol så vill jag festa, haha. Riktigt sugen på att dra ut och ha roligt nu, men tror inte att nån ska ut i helgen så får vänta helt enkelt. Kanske är bra så att jag har lite mer pengar.
 
Idag är jag hästfri, men om jag fattade det rätt så har Sara mått dåligt ett tag nu så kanske måste dit ändå. Får se om jag rider, hade tänkt ha en mattepluggskväll. Sen har jag tre nya avsnitt av olika serier att se på också, tufft. Ska kanske städa lite också. Skulle behöva dammsuga, men då måste jag byta dammsugarpåse först. Får se om jag lyckas. 
 


Kommentarer
johanna

haha, diggar bilderna!

2013-03-24 @ 09:54:33
URL: http://mixband.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0