Sommarjobb

Har sökt sommarjobb i 1 timma nu och fått iväg en hel del ansökningar. Först och främst till hotell men även till en del restauranger. Sökte även som djurvårdare på djurkliniken här i Nyköping. Bor ju bara 200 meter ifrån kliniken så blir väldigt lätt att ta sig dit, haha. Ska springa förbi och lämna CVn på lite affärer också. Måste även ansöka till skolan i Australien. Vill verkligen börja plugga där så jag hoppas att jag kommer in. Pappa har till och med lovat att sponsra mig med flygbiljetten ner dit. Ska nog söka lite utbildningar i Sverige också. Just incase lixom.

Nej, nu blev jag riktigt shoppingsugen så ska nog kolla lite kläder och kanske klicka hem något. Behöver något snyggt till krogen på fredag. Är studentfest idag, men jag har nationella i matte B imorron så kände att det inte var så bra att gå på den här festen. Hade matteprov efter förra studentfesten och fick precis G på provet och måste ha VG på det här för att kunna få VG i slutbetyg. Kan inte fatta att det snart är slut. Allt har gått så fort nu det sista året. Känns som att det var oktober nyss.


Kommentarer
Felicia - In Melbourne, Australia

Vad spannande med Australien-plugg! Det ar helt fantastiskt har, tror nog du skulle trivas :)

Svar: Har varit i Australien en gång och blev helt förälskad i landet :) var faktiskt i Melbourne då :)
Linnea

2013-03-07 @ 06:00:35
URL: http://glasflisan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0