Städar

Städar, pluggar och tvättar. Marcus har varit borta sen 11 i förmiddags och kommer inte hem på ett par timmar. Skulle haft en pluggdag med Sara inför SM men hon har blivit magsjuk stackarn. Min förkylning är på bättringsvägen i alla fall. Hostar och snörvlar lite, mest på morgonen och kvällen. 
 
Jag och Marcus började även skriva på varsin lista med kändisar som vi får ha sex med om vi skulle träffa dom, haha. Vi fick max ha 10 personer, men min lista är på typ 15 nu tror jag och jag kan inte välja bort nån! 
Såhär ser min lista ut utan specifik ordning. :)
 
1. Tom Felton
2. Harry Judd
3. Pierre Bouvier
4. Alex Pettyfer
5. Chris Hemsworth
6. Zac Efron
7. Joshua Bowman
8. Skandar Keynes
9. Justin Bieber
10. Matthew Lewis
11. Jeremy Sumpter
12. Robert Downey Jr
13. Colin O'Donoghue
14. Aidan Turner
15. Jamie Dornan


Kommentarer
anna

haha kul med en sån lista! många snygga där :)

2013-03-10 @ 16:03:54
URL: http://addspirit.blogg.se/
Lovisa

ååhh Robert Downey jr.... *dregeeeel* ;D

2013-03-12 @ 19:52:10
URL: http://lovzan.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0