Stallet

Är egentligen hästfri idag, men Sara som rider min häst har blivit magsjuk så får åka dit ändå. Dock hinner jag inte rida, massa att plugga till SM plus att jag måste städa lite. Diska framförallt.
Bäddade som sagt sängar på Clarion idag, och fy sjutton vad mina fingrar blev torra efter alla lakan och min rygg gör så sjukt ont. Yes I know, jag borde se en kiropraktor. Saknar även min Marcus sjukt mycket och började nästan gråta förut. Hatar att vara så beroende av en annan människa.

Mamma kommer vilken sekund som helst och hämtar mig. Sandra är hemma nu och ska hjälpa mig i stallet. Skulle behöva smörja min sadel också efter gårdagens besök i det dammiga ridhuset. Ska gosa lite extra mycket med Celine för att jag saknar Marcus. Inte för att hon tycker om att gosa speciellt mycket, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0