Bättre sent än aldrig?

Hej hopp! Tänkte ge mig på bloggandet igen. Dels för att jag inte har så mycket annat för mig på dagarna och dels för att jag vet att det finns flera som vill läsa om mitt så otroligt spännande liv, hehe. Nej men vad har hänt sen senast då? Jag har tagit studenten, blivit singel, flyttat hem till mina föräldrar, skaffat hund, såld hästen och nu lever jag livet i Australien. Har visst hänt en del.
 
Har som sagt flyttat down under och bor i Brisbane. Jag pluggar Event Management och festar varje helg, woop woop. Älskar Australien! Har bott här i drygt tre veckor nu och ångrar mig inte att jag tog chansen att flytta hit. Bor i ett studentboende strax utanför Brisbane, i Upper Mount Gravatt för att vara exakt. Tar typ 20-30min att ta sig in till stan med buss så det är inte så jättefarligt. Folket som bor här är asschyssta och vi är faktiskt 6 svenska tjejer som bor just här. Resten är australiensare, amerikaner, tyskar, kanadensare och britter typ haha. Har dock haft lite svårt att komma in i tjejgänget eftersom jag helst av allt umgås med killar, förutom när det kommer till tjejerna hemma, love you guys! Har dock blivit rätt bra kompis med en kanadensare, Ben, men han flyttar hem till Kanada i december. :(
 
Nu ska jag sätta mig och plugga lite tror jag. Måste skicka in lite grejer så fort som möjligt så lika bra att sluta skjuta upp det.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0