Frossar

 
 
Sitter och fullkomligt frossar i godis och pepparkakor. Hade ju egentligen tänkt ta en chillkväll med glögg, lussebullar och pepparkakor på balkongen, men nu har planen ändrats till cider, rom och cola och beerpong med tjejerna och möjligtvis några av killarna. Nice!
 
På vägen hem från Ikea så började det åska och hagla som bara den. En blixt slog ner skitnära oss precis när vi skulle kliva på bussen. Hann bara se blixten innan det small till skithögt. Anna blev asrädd och skrek, jag blev också asrädd (åskrädd som jag är) men blev nästan mer rädd när Anna skrek än för åskan haha. Sen när vi satt på bussen började det hagla asstora hagelkulor. Tur att vi hade tak över huvudet.
 
Håller på att fixa med alla saker som jag köpte till mitt rum, ska ta bild och lägga upp när det är klart.
 
Glad tjej med massa godis och pepparkakor
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0