Sängdags

Börjar bli sängdags för mig snart. Är ledig imorgon med men ska tydligen springa med Paul på morgonen. Lär vara död efter tre minuter haha. Nej men det blir nog bra. Ska träffa honom vid 9 så behöver inte gå upp allt för tidigt, skönt.

Tog mig aldrig till ugglan. Orkade inte hehe. Lat tjej, jajamen. Pluggade lite till och kollade skor på lite hemsidor. Vill köpa alla! Jobbigt att man inte är så tät haha. Ska gifta mig rikt så att jag kan köpa alla fina skor och kläder och bo i en lägenhet med walk-in closet. Min plan för livet.

Ni får tåla en till osminkad bild på mig, för vem orkar sminka sig när man ändå inte ska göra nått vettigt?



Kommentarer
www.ladore.se

Snart är det jul
Vill du ge bort en annorlunda julklapp med syfte att skydda mot bakterier, smuts och dålig lukt. Då är LaDore nått att rekommendera.

Handdesinfektion med parfym, vi finns i 5 st olika utseenden och dofter. Av toppkvalité som återfuktar och vårdar din hud!

Missa inte årets härliga julklapp, gör någon glad med att ge en sådan vacker flaska full av härligheter

Vi finns på
www.ladore.se

och vår facebook sida är
https://www.facebook.com/ladorebygiaangelina

2013-11-18 @ 15:44:06
URL: http://www.ladore.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0