Sköna dag

Hej hej! Vårt internet har varit helt cp idag så har inte kunnat blogga fören nu. Dagen började med att Ben väckte mig halv 10 och sa "wake up bitch". Tack, tycker om dig med! Han tycker att jag sover för mycket och att jag är en bitch på morgonen, kan stämma haha. Gick och la mig vid poolen en timma och solade innan jag blev för hungrig och behövde äta frulle. Blev vattenmelon, mackor och kaffe. Sen satt jag och skypade med Erik i Sverige ett tag innan jag hoppade in i duschen. Skönt med en kall dusch efter man solat.
 
Nu har jag precis kommit hem från köpcentrumet. Fixade naglarna så nu försöker jag lära mig att skriva på tangentbordet och mobilen med långa naglar. Assvårt. Innan vi drog hem köpte vi varsin frozen yoghurt. Lär få ont i magen av laktosen, men gott vare.
 
Har lite plugg kvar att göra så ska sätta mig med det nu innan jag ska laga mat. Tror fan att det får bli nudlar idag. Orkar inte laga nått vettigt.'
 
 


Kommentarer
Matilda

Det låter som en ljuvlig dag! :D

2013-11-21 @ 08:44:45
Matilda

Det låter som en ljuvlig dag! :D

2013-11-21 @ 08:44:53
URL: http://www.showjumper.se
Matilda

Det låter som en ljuvlig dag! :D

Svar: Det var det :)
Linnea

2013-11-21 @ 08:45:04
URL: http://www.showjumper.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0