Slut på ledigheten

Det här är sista veckan på mitt första block i skolan, vilket betyder att jag avslutar det här ämnet och börjar på två nya nästa vecka. Eftersom jag ska läsa två kurser samtidigt så går jag i skolan oftare än vad jag gjort tidigare. Har blivit bortskämd av att bara gå 1-2 dagar i veckan haha. Nu blir det ändring på det. Går hela tre dagar nästa vecka, fyra efter det och fem de sista två veckorna innan jul. Shit, snart jul. Man glömmer bort det när det är varmt haha. Ser iof julskyltningar i varenda affär, men det känns inte juligt. Aja, blir nog kvar i brisbane över jul och nyår, trist. Skulle vilja åka till Sydney eller Melbourne men då skulle man varit ute i bättre tid för nu finns det typ inga boenden längre. 

Råkade lägga mig på sängen när jag kom hem och nu kan jag inte resa på mig. Dumma träningsvärk.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0