Träningsvärk

Har sån jävla träningsvärk i magen, baksida lår och stället mellan brösten och armarna haha. Har inget bra namn på delen, typ armfästet och ner mot armhålorna haha. Vill köra lite styrka idag med, funderar på att köpa en yogamatta så att jag kan göra lite övningar hemma. Har iof heltäckningsmatta i mitt rum men den blir så smutsig även fast man dammsuger den varje dag typ. 
Har även grymt ont i min svanskota efter att ha gjort situps på marken igår. Brukar kunna få ont där när jag böjer mig ner för mycket och när jag utsätter den för tryck. Slog i den när jag var liten och fick troligen en spricka i den, men tycker att det är konstigt att det fortfarande kam göra ont? Den kanske läkte fel eller något? Borde röntga mig och kolla upp det om jag orkar. Men det gör jag i höst när jag kommer tillbaka till Sverige i sånna fall. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0