BRB - LIVET

Oi strayer! I've been really buissy the last couple of weeks, sorry 'bout that mate.
 
Nej men aa, hej på er! Har varit upptagen med livet och skolan de senaste veckorna, men nu har flera sagt till mig att jag måste blogga igen. As you wish mate!
 
Vad har hänt i mitt liv då? William har kommit hit, überlycklig över det. Inte för att jag inte tycker om de andra som är här, men vi har ett speciellt sätt att umgås och prata på som ingen annan här riktigt fattar, haha. Annars har det faktiskt inte hänt så värst mycket. Flyttar snart ut från Genesis, woop woop. Om 1,5 vecka går "flyttlasset" hem till Christoffer. Ska dela rum med honom i några dagar innan han drar hem. Gråtfest at my place när han åker. Ska bunkra upp med glass, öl och dåliga romantiska komedier. Nej, men är lite ledsen över att han flyttar hem och att jag inte kommer få se honom förrän i tidigast september och det är 6 facking månader kvar. Tycker det är jobbigt att skriva om så let's move on.
Jag har pluggat massor och nästan gått in i väggen också. Lite sån känsla nu också iof. Dels för att jag måste jobba med en tjej som inte ens kan engelska i conference programs och dels för att jag var jättesjuk förra veckan och missade två dagar i skolan. Har egentligen en presentation idag med Sam, men vi har inte ens börjat på den. Känns sådär.
Vi har iaf börjat planera vårt stora event vi har i juni (var på väg att skriva juni med ett stort j, förstörd av engelskan). Vi ska i alla fall göra en masquerade cocktail party. Ni vet med sånna där riktigt snygga masker med pärlor, fjädrar och glitter. Eventet är för välgörenhet och vi kommer vara på Normanby Hotel här i Brisbane. Det första jag och Sam säger när vi i klassen bestämde temat var "oh we have to buy new dresses, and shoes". Är sjukt shoppingsugen, har inte shoppat sen typ januari. Okej köpte en clutch i februari, men kläder har jag inte köpt sen januari. Väntar på mina pengar från CSN. Dom borde komma rätt snart så då ska jag shoppa, lite iaf.
 
Nej nu måste jag göra mig klar för skolan. Går iaf bara till halv tre idag. Går till fem både måndag och tisdag det här blocket.
Så här mysigt har jag och Wille det på min balkong några gånger i veckan... okej det kan vara för att min lampa där ute inte fungerar haha
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0