Mysdag

Åkte hem till Christoffer efter upptäcktsfärden i stan igår och åt en riktigt god middag. Det är en sak när man blir bjuden på restaurang, men inget slår nog när man blir bjuden på hemlagat. 
Vi somnade innan 12 igår, jag höll på att somna vid 9 men lyckades hålla mig vaken. 
Som vanligt gick vi inte upp förrän halv 1. Jag hade dock legat vaken sen 11, men på lördagar får man ligga kvar och dra sig hela dagen om man så önskar. Åt riktigt god frukost som han fixade åt mig. Ciabatta med brieost och jordgubbar. Hur gott låter inte det? 
Nu har vi precis bokat biljetter till captain america i 3D som vi ska se ikväll. Hoppas att den är bra, fast det brukar ju marvel filmer vara. 

Middagen igår, fläskfilé med klyftpotatis, wokade grönsaker och mangochutneysås 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0