Nyköping invaderar brisbane

Känns så sjukt konstigt och roligt att umgås med Jacke och Wille här i brisbane. Together igen på andra sidan jorden. Senast jag träffade båda samtidigt satt vi i mitt garage hemma i Nyköping. 
Gårkvällen var iaf roligt. Vi satt på exchange ett tag och drack öl. Sen drog vi till south bank och hängde lite innan vi drog hem till mig och kollade film. Båda två sov här och imorse satt vi på min uteplats och drack kaffe. 

Ikväll ska vi grilla i Roma parklands och dricka öl. Är ju ledig imorgon med så får se om vi kanske drar ut efteråt. You never know! Jag skulle stå för ölen så måste gå och köpa det snart. Man får inte ha glas i parken så blir nog burköl, tyvärr. 
Glad påsk btw! Har icke ätit nått godis än, kanske blir imorgon, hehe.
Min gulliga ödelkompis jag hittade igår haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0