Sadness turns into anger

Är det bara jag som lätt kan låta ledsamheten bli ilska? Just nu vill jag bara ha något att slå på. Mina trummor hade varit perfekta i det här läget. Samtidigt som jag vill slå något vill jag gråta. Grät konstant i två timmar igår, så jag tror att mina ögon är uttorkade. Kan inte finnas så mycket.vätska kvar iaf. 
Igår ville jag bara ha en kram av någon och någon som kunde trösta. Idag vill jag inte ha en kram. Vill inte ha tröstande ord. Vill bara slå något. Det är inte synd om mig. Jag visste vad jag gav mig in på och jag visste precis hur det skulle sluta. Ska ha en "sakna-kväll" ikväll igen med glass och film, sen får det vara bra. Time to get on with my life and move on. Han har ju inte dött. 

Nu ska jag fortsätta plugga i skolan. Samantha är inte här idag. Det suger lite. Har bara en sak kvar att göra i det här ämnet, men behöver få lite dokument skickade till mig från henne för att kunna fortsätta. Medan jag väntar kollar jag kläder på asos. Bra tidsfördriv. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0