Sliten tjej

Satt och pluggade fram till 1 inatt, studentlivet är härligt ibland. Skulle ha en muntlig presentation idag, men var inte nöjd med den för fem äre och hade inte tänkt på vad jag skulle säga så sa till läraren att jag inte ville presentera något jag inte var helt nöjd med. Hon sa att hon förstod mig så ska göra den på onsdag. 
Just nu står jag och väntar på bussen hem. Skönt med helg igen. Blir en riktig plugghelg skulle jag tro. Ska bli klar med en raport och presentationen samt jobba lite på bröllopet jag, Sam och Malin planerar. Är så roligt att äntligen få jobba med något man brinner för. 

Nu kom bussen så ska sätta mig och lyssna på lite 80-tals rock nu. Lär säkert somna också, kul om jag skulle missa min hållplats!
Såhär brun var jag efter Byron bay, måste sola i helgen 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0