Date night

Var på date med en australiensisk kille igår. Vi drack öl och snackade om allt från resor till Harry Potter. Han är ett lika stort fan av Harry Potter som jag är och han älskar animerade filmer. Vi båda tycker att shrek är bästa animerade filmen, hehe. Sen drog vi hem till honom och fortsatte snacka och drack lite mer öl. Sov där och i morse skjutsade han hem mig. Han frågade om jag ville prova att köra hans bil, men vågade inte riktigt haha. Hade det varit en automat så hade jag lätt testat, men nu var det en manuell och att förslag köra en sån innan frukost lät inte som den bästa idéen. 
Kände mig liten när jag var med honom, men vi connectade väldigt bra ändå. Han är iof "bara" 6 år äldre. Kostymnisse är han också, hehe. Ska nog träffa honom igen när jag kommer tillbaka från Sverige. Åker ju för sjutton imorgon! Tagga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0