Fredag

Eventet gick kanoners och det känns så jäkla skönt att ha det överstökat. Efter eventet hängde vi kvar på normanby och drack lite innan vi drog in till cloudlands. Det var Malins sista utekväll i brisbane så hon fick välja vart vi skulle gå. Själv tycker jag att cloudlands är lite småtråkigt, men vi hängde där ett tag. Sen gick några av oss till birdees för att festa loss. Det är en av de populäraste nattklubbarna så vi räknade med att det skulle vara sjukt bra drag, men vet ni vad? Det var knappt en människa där. På en FREDAG! Snacka om att jag blev besviken. Vi tog iaf några drinkar där innan vi begav oss till Fridays istället. Där var det rätt mkt folk och det är alltid riktigt trevlig stämning där. Började snacka med en aussiekille som hade varit i Sverige i tre månader. Lite roligt att få höra hans åsikt om saker. Han visade även bilder från Stockholm och jisses vilken hemlängtan jag fick. 

Runt tre drog jag och Wille hem till mig och vi slocknade rätt fort. Trevlig kväll och ett lyckat event.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0