Starbucks

Har kommit fram till att starbucks kaffe inte är så gott egentligen. Iaf inte deras sojalatte. Soja i sig är ju rätt sött, och det blir alltid extra sött på starbucks av någon anledning. För lite kaffesmak och för mkt sojasmak. Längtar till Sverige där jag kan dricka kaffe överallt gjort på laktosfrimjölk. Det är för övrigt bara 40 dagar kvar nu! Ska snart börja köpa lite roliga presenter till folk där hemma. Även en födelsedagspresent till syster eftersom jag är tillbaka i Australien när hon fyller. 

Sitter på starbucks och skriver lite för tillfället. Ledig idag och pallade inte bara sitta hemma. Pratade lite med pappa som är i USA. 15 timmars skillnad! Helt stört.

Förhoppningsvis så kommer Wille till mig senare idag så ska vi kolla på game of thrones. Bra fredag med andra ord.
Är lite sugen på att ta nån öl ikväll, får se hur det blir. 

Är förövrigt övertaggad på midsommar, men eftersom jag är det så kommer jag säkert bli besviken. Livet är tufft.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0