Måndag igen

Ännu en helg är förbi och nu är det dags för skola igen. Den här helgen gick väldigt fort och jag är inte alls sugen på att skriva prov på alkoholservering och allt annat i veckan. Marcus kom ju som sagt hem igår och nu vid 7 åkte han iväg igen, suck. Nu får jag inte se honom förns på torsdag kväll. 
 
Idag ska jag i alla fall till stallet. Måste plugga ikväll så hon kanske får vila idag. Har ju ändå ridit mycket senaste dagarna så det gör nog inte så mycket. Ska sitta och läsa alkoholhistorian, alkohollagen, alkoholservering och alkoholhantering hela kvällen, ser fram emot det, not. 
 
Ska ta och byta om och fixa mig nu så att jag kommer till skolan i tid. Skriver kanske nått inlägg i skolan, annars skriver jag i eftermiddag igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0