Dumma mig

Förlåt, är apdålig på att uppdatera bloggen men har varit nere hela veckan så orkar inte göra något speciellt. Inte ens skriva ett kort blogginlägg. Ska bli bättre, lovar, men det kanske dröjer två veckor till. Lovar att jag ska uppdatera när det händer något intressant i mitt liv, vilket det inte gör just nu eftersom jag fortfarande går i skolan. Så fort jag får lov så ska jag göra intressanta saker som ni kan få läsa om. Blir nog rätt många inlägg från Australien under jullovet.
Bara 11 dagar kvar i helvetet, sen så är jag fri, typ.
Hörde även att ni hade -17 grader i Sverige igår. Tycker att det stämmer mer in på normaltemperaturen i december än det vi har här. Andra advent i helgen och det ska bli 20+! Känns skumt att ha en julgran när det är varmt och grönt ute. VILL HA SNÖ!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0