GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år säger jag nu för det har varit 2011 i två timmar, iaf om man befinner sig i Melbourne. Nyårsafton spenderades med shopping och blev en kjol, en väska, en bok och ett kombinerat armband och ring. På kvällen åt vi hemma och det blev stekta nötbiffar, coleslaw, potatissallad, avokado och lite annat till huvudrätt och glass med jordgubbar till efterrätt. Nyårsafton var även den varmaste dagen på hela året för mig, 42 grader! Man kände sig väldigt äcklig när man hade gått omkring ett tag. Svetten rann i pannan och till slut fick man blöta fläckar på ryggen, trevligt.

Btw så ber jag om ursäkt för att jag har varit så dålig på att uppdatera men vi har bara ett bärbart internet och när vi var i stugan på Phillip Island var det väldigt dålig mottagning. Om man skulle ladda upp en bild tog det minst 10 minuter. Här i lägenheten är det mkt bättre mottagning så kan uppdatera mer.

Efterrätten idag/igår :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0