Slut slut slut!

YES!
Äntligen slut på provfronten! :D
Fast var typ asnervös i morse för trodde att jag skulle missa provet. Bussen var 20 minuter för sen och trafikljusen precis utanför vårt område var trasiga och det är en väldigt trafikerad korsning. Så vi stod och väntade där i tio minuter innan vi fick åka för den j*vla polisen vinkade in alla andra vägar i typ en minut var och när han tog vår väg så lät han bilarna åka i typ 15 sekunder. Underbart typ. Klockan var lite mer än halv 8 när vi kom iväg från korsningen, suck. Började ärligt nästan gråta för att jag inte ville missa ekonomiprovet. Det är inte alltid jag blir ledsen för ett missat prov men idag blev jag det. Man får ju ingen chans att göra det någon annan tidpunkt och det står för ganska mycket av betyget. Inte för att jag behöver betyget, men vill ha bra betyg i ekonomi för det har jag nytta av i framtiden. Lyckades i alla fall komma till skolan fyra minuter i 8. Trafiken var faktiskt rätt bra efter trafikljuset. Har gjort provet nu och det gick rätt bra så jag är nöjd. Har bara study resten av dagen. Ovärt att vara kvar i skolan, ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0