Förvirrad

Känner mig förvirrad, typ. Vet inte vad jag vill och varför jag gör saker. Vet inte varför jag är här när jag bara mår dåligt av det. Känner mig så liten och obetydlig just nu. Allt jag gör blir bara fel. Skolan suger, jag är så trött så att jag kan sova hur länge som helst om ingen väcker mig, jag hatar min kropp för tillfället (känns som att jag har gått upp 200kg sen jag kom hit och jag har absolut inga muskler kvar), mitt humör går upp och ner hela tiden, jag håller på att glömma bort svenskan totalt, jag skolkar från idrotten för att den är idiotisk, jag vill ha någon att prata med om allt det här. Kan inte någon typ skicka hit en kurator eller nått som bara kan sitta och lyssna?
13 dagar kvar i skolan, vet inte om jag orkar det, vägrade gå till skolan idag även fast det är hyfsat bra lektioner. Gick och la mig istället och vaknade halv 1. Är fortfarande trött. Vill hem till Sverige. Vill bort från allt som har med skolan att göra. Vill hoppa av nu. Bryter ihop snart. Orkar inte mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0