Oops

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen. Det har blivit lite mkt med skolan + Marcus. Vad har hänt sen jag uppdaterade sist då? För en vecka sen, 30/10, var det Halloweenfest i klubbhuset. Jag, Marcus och pappa var pirater, jag var såklart kapten haha. Sen kom det rätt många ungar som gick bus eller godis. Marcus var taskig och skrämde flera av de små barnen, tyckte synd om dem. I söndags gjorde vi inte så mkt. Jag och Marcus spelade snooker i klubbhuset på kvällen. I måndags var jag i skolan och efter det pluggade jag. Tisdagen såg ut ungefär som måndagen. I onsdags följde Marcus med till skolan. Det var roligt hehe. Tog ledigt torsdag och fredag så på torsdagen åkte vi till Fabrics Market. Köpte ett sjukt snyggt datafodral och ett kuddfodral i samma mönster. Fick även Marcus att köpa en ceriserosa slips som han ska ha på studenten. Vi kunde knappt gå ifrån affären där Marcus köpte slipsen så mamma var tvungen att köpa en äkta cashmir halsduk till mig. De som stod i affären drog verkligen i oss och så fort vi hade testat en halsduk tog de av den och satte på oss en annan haha. Efter det åkte vi till IKEA och köpte massa julsaker... och mat. Marcus köpte äppelvodka för 90 RMB haha. Igår gick jag, Marcus och mamma i Sports Park och till gamla stan där vi var inne i ett Budda tempel. Rätt nice.

Idag ska vi in till stan och äta på restaurang, shoppa och uppleva Shanghai by night. Borde fixa mig lite nu, åker om 40 minuter hehe.

See yaa!

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0