Sjuk

Har inte hunnit uppdatera bloggen sen i måndags, det blev lite mkt när Marcus kom hit. Jag har även blivit jätteförkyld och hade feber igår. Stannade hemma från skolan, dels för att jag ville vara med Marcus och dels för förkylningen. Idag hade jag lite förhöjd temp men det blev skola ändå. Slutar halv 12 idag så överlever nog hehe. Mamma och Marcus kommer hit efter skolan och då ska vi åka till Fake Market. Blir nog en sväng in på videobutiken också.
Nu ska jag försöka förstå ekonomin :P

Puss och kram skumbanan :)


Kommentarer
Mortentine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-01 @ 08:22:46
URL: http://mortentine.blog24h.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0