God Morgon

God morgon alla glada!
Har sovit som en stock i natt, även fast jag inte kunde somna förns klockan 1. Har varit nere och ätit frukost, älskar hotellfrukost! Croissants, amerikanska pannkakor, äggröra, bacon och massa frukt. Blev ganska mätt, hehe. Ska ner till lobbyn igen runt halv 11 för att sen gå till tunnelbanan och komma till den förbjudna staden. Min kamera mobbar mig för den säger att jag inte har någon plats på minneskortet även fast jag har raderat alla bilder. Pappa ska försöka formatera om minneskortet eftersom det är det som mobbar mig egentligen för jag får plats med bilder på vanliga kameraminnet, dock bara fyra stycken. Så bilderna som kommer upp idag är troligen tagna med min mobil. Kan ladda upp andra bilder från pappas kamera när jag kommer till Shanghai igen.


Nu ska jag fixa till mig lite.
Puss och kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0