Internetproblem

Kinas internet har inte varit bra idag. Tog mig två timmar att komma in på MSN och blogg.se har inte fungerat på hela dagen. Ska bli skönt att komma tillbaka till Sverige där internet fungerar!
Dagen har varit väldigt ointressant för övrigt. Vädret har varit dågligt, regn och +8 grader. Blev en musik och film-dag för min del. Har sett på Simple Plan MTV Hard Rock Live-DVDn och på Just My Luck. Har även sjungit en massa idag igen, min röst känns bättre idag så sjöng hela förmiddagen, haha.
Ringde nyss min kusin i England också för hon fyller år idag. Hon blir hela 15 år! Grattis Jossan!
Nu ska jag hitta på nått att göra så att jag inte dör av uttråkning, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0