Morrn morrn

God morgon alla sömntutor! Klev upp vid halv 8 idag, kom fram till att jag kan få ta en halvtimmas extra sömn när Alice har lov. Så mobilen ringde 20 över, 23 över och 25 över så att jag inte ska somna om. Har en tendens att göra det om jag bara har ett alarm. Sen gick jag upp till Sandra och väckte henne och sen ner i köket för att äta min dagliga tallrik med yoghurt och en macka. Äter väldigt mycket på morgonen och man brukar väl säga att frukosten är det viktigaste målet på dagen? Efter frukosten hoppade jag in i duschen och nu sitter jag på sängen och funderar på om jag ska föna håret eller om det ska få torka av sig själv.
Bilder från när jag och familjen spelade kubb igår kommer under dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0