Packar igen!

Nu ska jag packa igen. Drar till Singapore idag. Ganska najs, hehe. Dock så åskar det typ hela tiden där, men jag klarar mig nog. Har redan tagit fram kläderna som ska med så ska packa necessären nu. Ska även fixa mina naglar. Den röda färgen försvinner ju aldrig eftersom det var den hållbara behandlingen. Det går inte ens att få bort med aceton. Sitter därför och drar bort hela bitar av lacket. Nageln blir inte så fin men ska ändå måla över den med blått lack sen.
Juste, måste komma på vad jag ska ha med mig för väskor. Den lilla svarta ska med och jag funderar på att ha min Burberry på flyget. Ska nog ha med mig en till som jag kan ha till svarta kläder. Funderar på att ta med jeansväskan. Får se hur jag gör.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0