Boooring

Fan vad trist det är att vara sjuk. Man orkar ju ingenting. Orkar lite mer nu, men det är tack vare iprenen och när den slutar värka så är jag i stort sett död. Imorgon SKA jag vara frisk. Marcus har rinkbandymatch och jag har lovat att se den. Det var typ den enda orsaken till att jag inte följde med till Bollnäs den här veckan. På tal om Bollnäs så har familjen ätit julbord hos mormor och morfar nyss. Är bara liiiite avundsjuk. Ja, jag vet att det var jul för över en månad sen, men jag har inte fått någon riktig julskinka på ett år! Är rätt svårt att göra julskinka i Kina, suck. Mormor har iaf lovat mig att hon ska spara lite av den till nästa helg då jag och Marcus åker upp.

Ni får en fin bild med snögubbar nu haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0