Shoho

Mår betydligt bättre idag. Är dock snuvigare och har ont i huvudet, men jag känner mig inte lika död. Kom även fram till att jag borde vara hungrig eftersom jag endast har ätit lite godis och en skål glass det senaste dygnet. Sitter därför och äter Physalis för att få i mig lite C-vitamin. Har även druckit två muggar med oboy. Det skulle jag inte orkat igår. Tog en ipren nyss för att bli av med huvudvärken så får hoppas att den verkar snart.
Min frisyr är supersnygg just nu. Borstade aldrig håret igår och låg ner i stort sett hela dagen så ser ut som ett troll, haha. Kommer bli ett rent helvete att reda ut alla tovor sen. Är grymt håröm så kommer säkert att börja gråta, kanske.

Bjuder på bilden ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0