2011

GOTT NYTT ÅR!
Bara tre dagar försent haha. Nyår i Melbourne var... trist. Umgås med sin familj hela kvällen är ingen höjdare på nyår. Visst jag har inget emot min familj, men hur kul är det att gå till en park, se på fyrverkerier, gå hem och sen är kvällen slut? Och inte är jag 18 så jag kommer inte in på någon nattklubb heller, suck. Sen så känns det fel att fira nyår mitt i sommaren. Alla julsaker känns fel också. Fast annars så är Australien grymt! Funderar på att dra hit efter gymnasiet och jobba nått/några år. Vi får se hur det blir med det, men det är min plan just nu.

Nyårslöften har jag också. Brukar aldrig hålla dem, men ändå. Det ska bli ändring på den fronten i år!

1. Äta nyttigare
2. Träna 6 dagar i veckan! (Måste komma i form innan jag flyttar hem till Sverige ;P)

Har tappat alla mina muskler jag hade innan jag flyttade så måste bygga upp dem igen. Min mage putar ut, mina armar är svaga m.m.

Nu ska jag snart försöka sova så skriver mer imorron.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0