Hästsaker

Har kollat runt lite på några sidor som säljer häst- och ryttarutrustning och jisses vad mycket saker jag kommer köpa när jag kommer hem haha. :)
Tröjan som är grå med lite rosa och lindorna skulle matcha ett schabrak jag har perfekt!
Jacka med inbyggd säkerhetsväst - Mountain Horse 1999kr
Blå tröja - Mountain Horse 349kr
Grå/rosa tröja - Mountain Horse 599kr
Handskar - Roeckl 399kr
Sporrem med Swarovski i läder - Swarovski 99kr
Grå/rosa fleecelindor 4pack - Jumptec 175kr
Lila grimma - Bucas 105kr
Lila vintertäcke - Bucas 799kr
Blårutigt fleecetäcke - Horseguard 299kr


Kommentarer
Marcus

ser kanon ut du :)

btw jag kan inte skriva till dig på msn :O

2011-01-14 @ 17:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0