Sverige snart!

Bara tre veckor kvar nu! :D
Längtar som tusan efter alla muppar där, och snön såklart haha.
Kommer att ha fullt upp varje dag i tre veckor, jobbigt men måste hinna med så mkt. Ska även lämna av saker som jag vill ha med mig när jag flyttar hem i maj. Blir nog så att jag lämnar lite väskor och skor i Sverige *snyft*. Vinterskorna lär jag inte behöva mer i Kina när jag åker tillbaka. Fast kommer sakna Ugg-skorna :P.
Saknar den här lilla skruttkaninen <3 Hon bor hemma hos min farmor och farfar just och är tjock och glad haha.
Hon sitter tydligen under matbordet i vardagsrummet när de äter där och om farmor ligger kvar för länge i sängen på morgonen så försöker hon att väcka henne. Lilla knäppa Cola <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0