Lördag igen

Gud vad tiden går fort! Det var ju nyss februari och nu är vi redan i slutet av mars. Jag flyttar hem om mindre än två månader. Pappas jobb har bokat biljetter till mig och Sandra 20/5. Börjar känna mig lite stressad. Har inte hunnit med allt som man borde göra när man är i Shanghai. I veckan som kommer ska vi nog åka runt lite. Vi ska bl.a in till stan och kolla på alla gamla franska hus och sen så ska vi troligen till ett konstmuseum som ligger på Hongqiao Lu. Vi måste ha åkt förbi det minst 100 gånger men det var förra veckan först såg det, haha. Alice ska åka till Xi-an med skolan och vara borta hela veckan så vi kan passa på och göra saker som hon tycker är tråkigt, som att gå på konstmuseum :). Är faktiskt lite avundsjuk på henne. Hon ska ju få se terracotta-armén, cykla på kinesiska muren och se den första kejsarens grav. Vi hade planer på att åka dit över en helg, men vet inte om vi kommer att hinna det. Vi ska till Beijing och kanske till Singapore. Om det inte blir Singapore så blir det troligen Hong-kong.

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Puss och kram skumbanan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0