Sovmorgon

Tog mig en rejäl sovmorgon idag. Istället för att gå upp vid 7 gick jag upp 10. Kände att jag behövde det. Satt uppe till halv 3 och såg på How I Met Your Mother säsong 6. Såg klart på alla avsnitt. Nu får jag vänta på att säsong 7 och 8 ska spelas in och komma på DVD.
Jag har lust att baka idag, tror att det kan bli en äppelkaka. Bilder på det kommer sen i sånna fall. Måste även gå och handla. Ska göra tacos idag och vi har inga taco-saker hemma, förutom tortillas och saker till guacamole.
Just nu sitter jag oh dricker kaffe och lyssnar på Eric Saade. Har fått Saade-fever. Vet inte om den är bättre eller värre än Bieber-fever.
Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0