Dålig uppdatering igen

Har varit fullt upp de senaste dagarna. Åker ju hem om 2 dagar! Vet inte riktigt vad jag känner just nu. Längtar ju till Sverige, men Shanghai är en rätt tuff stad. Kommer sakna att det är så grymt billigt med skönhetsvård här och sånt, men trafiken kommer jag inte sakna alls. Kommer även sakna möjligheten att åka till olika länder som ligger långt bort från Sverige, men bara några timmars flygresa härifrån. Pappa pratar om att de ska åka till typ Bali och Filippinerna i höst eller vår. De planerar även att åka till Australien igen typ under kinesiska nyåret. Är bara liiiite avundsjuk! Jag kunde "skryta" med att jag kan åka billigt med Ryanair till typ Malta eller Spanien. Känns inte riktigt lika bra som Australien dock.
Idag har jag iaf lagt fram alla kläder i vardagsrummet. Mina garderober är i stort sett helt tomma nu. Det ligger lite underkläder, nån tröja och ett par mjukisar kvar. Måste ju ha lite rena kläder kvar i rummet, hehe. Min byrå har även blivit tömd på smycken, hårprodukter och smink som jag inte kommer att använda innan fredag. Imorgon kväll blir det att packa ner allt i resväskorna. Ska även en sista sväng till Hongmei imorgon för att fixa naglarna. Blir nog något mönster den här gången. Måste ju ha snygga naglar tills jag kommer hem.


Aja, ska sova nu så att jag kommer upp imorgon.
Puss och kram skumbanan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0