God Morgon

Klockan är halv tolv och jag ska snart gå ut och shoppa lite till. Tänkte först berätta lite om igår kväll. Orkade inte uppdatera när jag kom tillbaka till hotellet, var så grymt trött.
Vi åt på en trevlig italiensk restaurang vi kanalen. Det blixtrade asmycket, men man hörde aldrig någon åska och det regnade inte heller. Åt i alla fall en tagliatelle bolognese som var väldigt god. Det jobbade väldigt många italienare på restaurangen och en av dem kollade på mig hela tiden. Lite roligt, fast ändå jobbigt, haha. Han såg ut att vara runt 25.
Efter vi hade ätit gick vi en sväng runt kanalen och såg massa radiostyrda flygplan med massor av dioder. Rätt snygga faktiskt. Sen gick vi till hotellet igen och jag somnade typ först av alla. Ovanligt? Jaaa!
Nu kommer det lite bilder som är tagna med min nya kamera!

Alice och pappa på restaurangen

Pappa och mamma

Mamma och Sandra

Alice beställde en pizza med parmaskinka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0