Slödag

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Gick upp vid halv 11, åt frukost bestående av bacon, äggröra, två mackor och kaffe. Protein ftw! Sen satt jag vid köksbordet och surfade runt lite i nån timma innan jag gick upp och tog en dusch. Efter det satte jag mig vid datorn igen och gjorde absolut ingenting. Såg lite på Monty Python. Åt lunch vid typ två, youghurt, och sen satte jag mig i uterummet med en kopp kaffe och datorn. Är näst intill databeroende!
Hjälpte pappa med maten sen på kvällen. Fixade ihop två olika såser. Sen åt jag en jäkla massa kött! Tre fläskkotletter och en biff, haha. Man tycker att jag borde gå upp i vikt eftersom jag äter så mycket utan att träna, men det gör jag inte. Lite skumt kanske.
Nu ska jag ta och sova. Vi ska iväg imorgon. Typ till nått tempel tror jag, sen käka på Hongmei och sen till Carrefour.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0