Hotell

Sitter i skolan och har hotellektion. Älskar de här veckorna. Har hotell hela dagarna och slutar ungefär 14.30 varje dag. Har rast just nu, men fattar inte riktigt varför, haha. Lunch om en timma och sen börjar jag 12 igen med mer hotell. Riktigt najs. Efter skolan ska jag vänta på Marcus och sen gå och handla mat. Behöver smör! Annars får jag äta mackor utan något pålägg typ.
Sara ska rida idag så jag ska prata med Maria om när hon kommer att vara i stallet eftersom att Celine ska skos. Får väl se när jag drar dit. Kommer inte riktigt ihåg hur mycket det kostar, men kan ju alltid ta med mig pengar någon annan dag eftersom att hon är i stallet varje dag. Tror att Sandra vet priset så ska försöka få tag på henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0