Stallet

Precis kommit hem från stallet. Usch vad mörkt det blir på kvällarna nu. Är ju kolsvart redan vid 8. Red iaf på banan en stund. Hon var riktigt stel och hostade en del i traven men hon haltar iaf inte längre. Vet inte om hostan beror på att det är dammigt i stallet eller om hon håller på att bli förkyld. Hon snorar inte så jag hoppas på det första.
Hon hade inget täcke på sig när hon kom in, men hon hade faktiskt inte rullat sig alls! Helt otroligt!
Imorgon ska hon skos och jag tror att Sara ska rida. Drar väl dit på kvällen så att jag är med när hon skos.
Nu ska jag vänta på att Marcus kommer hem och kanske kolla lite film.
:)
Slänger in en bild på skrutten som är tagen för två år sedan :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0