Stallet

Red lite på min skruttponny idag. Blev bara en barbackatur runt oxbacken då Görel hade hört henne hosta i morse. Hon hostade dock ingenting när jag red eller när jag pysslade med henne i stallet. Hon var i alla fall pigg och lydig och gick t.o.m i form. Det brukar hon inte göra självmant när man rider ut barbacka. Blev lite chockad faktiskt, haha.
Skrutten brunstar igen också. Hon var tvungen att kissa mitt i stallgången för att Danne stod bredvid henne. De verkade lite intresserade av varandra faktiskt. Släppte in Celine i boxen efter ett tag så att hon skulle få äta, men hon brydde sig mer om Danne än om maten. Riktigt ovanligt då mat är viktigare än allt i hennes huvud.
Skulle även kvällsfodra idag men precis innan jag skulle cykla iväg ringer Maria och säger att hon fodrar istället eftersom hon fortfarande var där. Blev att se på tv och sånt istället. :)

Nu ska jag ta och krypa i sängs.

Puss och kram ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0