Biff

Har gymmat nu på förmiddagen. Blev styrketräning. Kan inte komma ihåg senaste gången jag tränade, haha. Dags att börja kanske? Jobbar ju imorgon och på tisdag så får träna igen på onsdag. Då kanske man ska försöka sig på kondition? Har verkligen ingen kondis alls längre. Kan bli anfådd av att gå upp för några trappor. Inte okej! Kommer ju hem i maj och då kan jag ju börja springa ute istället. Kan springa till stallet istället för att cykla. Springa ger bättre konditionsträning har jag för mig. 
 
Kommer dock inte bli ett träningsfreak som räknar kalorier och vägrar äta godis. Ska endast träna för att det är bra för kroppen och jag vill bygga upp mina muskler igen. Behöver absolut inte gå ner i vikt, behöver snarare gå upp lite i muskelvikt. De som känner mig vet att jag inte har något fett på kroppen och ändå kan jag äta hur mycket godis, chips och bullar som helst. Bottenlöst hål nästan. 
 


Kommentarer
Rebecca

duktig du är som tränar :)

Svar: tack :)
Linnea

2013-04-14 @ 17:47:20
URL: http://rebeckhaam.blogg.se
benedit ♥

duktigt!

sv; jaa det var riktigt gott :)

2013-04-14 @ 19:50:10
URL: http://moufieeh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0