Fml

Nu har vi bytt rum, IGEN. Den här gången till ett familjerum med tre vanliga sängar, men alla 6 praktikanter blev instuvade i det här rummet så jag sover i en bäddfåtölj. Det värsta är ju att vi kanske måste bo så här resten av tiden här. Min rygg kommer vara död efter en natt i den här "sängen". Stenhård och knarrar när man rör sig i den. Vi jobbar förfan gratis åt dom och dom kan inte ens ge oss tre dubbelrum som vi blev lovade när vi kom hit. 6 tjejer och ett badrum, yay. Har skickat ett klagomail till rektorn iaf. Men har inte fått nått svar även fast jag skickade det mitt på dagen. Ska kanske skicka ett till hotellärarna också. Några dagar kan jag bo så här, men tänker inte bo så här resten av tiden. Då köper jag en biljett hem igen.

Min "säng"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0