Fryyyyser

Var som sagt på sjukhuset igår med Nathalie, var inget allvarligt. Hon hade någon stresssymptom tydligen. Vi var där i fem timmar så var på hotellet igen vid 10. Fick därför ingen middag här så levde på mackor igår, yay... Vi fick byta rum i morse igen så det blev en till tidig morgon fast jag är ledig. Fick sitta och vänta i lobbyn i drygt två timmar och vänta på ett rum. Skickade ett klagomail till rektorn för att jag var så sur på allt. Ville bara hem då, men nu känns det bättre. Pratade med Marcus på Skype nyss. Skulle pratat med honom igår, men kom hem så sent så han sov. Jobbigt det där med tidszoner. Nu försöker jag få kontakt med mina föräldrar, men dom svarar inte på Skype och ingen är inne på Facebook, suck. Behöver mer pengar, haha. 
 
Sara tävlar Celine idag och hon var felfri i första klassen. Det som är roligt med den hästen är att hon är närmare galen vid träning hemma, men när hon är borta på tävling är hon hur lugn som helst, haha. 
 
Ska nog springa ner och äta snart, sjukt hungrig. Hoppas att det är mat och inte bara mackor. Ska även gå till affären och fråga efter laktosfri mjölk. Vi har frågat efter ordet så vi fick det nerskrivet på en lapp som vi kan visa i affären. Har ont i magen varje dag för att jag dricker kaffe med vanlig mjölk hela tiden. Undra om det är ovanligt att vara laktosintollerant här. Finns i alla fall ingen laktosfri mjölk på hotellet.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0