Nytt rum

Idag har vi fått tillbaka vårt gamla rum med Oswald! För er som inte vet det så döpte jag och Emma pelaren i vårt första rum till Oswald.

Pratade med mamma och pappa i en och en halv timma förut. De hade varit i Vingåker och kollat på valparna idag. Det blir en liten valp och han kommer de hämta dagen innan jag kommer hem så om knappt 3 veckor. Han heter Harry Potter, men mamma vill döpa om honom så de har en lista med namnförslag. Pepsi, nemo och Zorro är mina favoriter. Tyckte de kunde döpt honom till smirnoff haha. Ska vara hundvakt rätt ofta troligen. Åh längtar!

Just nu ligger jag på sängen och dricker kaffe och väntar på att Emma ska sluta så att vi kan gå och handla. Vill ha juice, haha.



Kommentarer
Camilla

Nemo tycker jag är fint! Vad är han för ras? :)

Svar: Messi blev namnet på honom och han är en welsh corgi cardigan :)
Linnea

2013-11-18 @ 18:27:30
URL: http://camillas.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0